KudoZ home » German to Danish » Marketing / Market Research

Vertriebsgesellschaft

Danish translation: salgsselskab


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vertriebsgesellschaft
Danish translation:salgsselskab
Entered by: Susanne Roelands

07:51 Oct 23, 2007
German to Danish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Vertriebsgesellschaft
Wenn Sie Fragen zu Ihrem Gerät haben, wenden Sie sich bitte an Ihren Händler oder direkt an unsere Vertriebsgesellschaft.
Susanne Roelands
Belgium
salgsselskab
Explanation:
se eksemplerne nedenfor
Selected response from:

Lise Smidth
Austria
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4salgsselskab
Lise Smidth
3SalgsselskabThomas Christensen


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
salgsselskab


Explanation:
se eksemplerne nedenfor


    Reference: http://grundfos.dk/web/homeDK.nsf/webPrintView/B8E85F5EF1E96...
    Reference: http://www.arlafoods.dk/APPL/HJ/HJ201AFD/HJ201D01.NSF/O/2E4A...
Lise Smidth
Austria
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tak for hjælpen.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Salgsselskab


Explanation:
IATE oversætter det med "distributionsselskab", og Gubbas juridiske og L&Hs business ordbøger oversætter det med "salgsselskab". Afhængig af, hvilket firma det drejer sig om, kan der vel også menes, at man skal henvende sig direkte til deres "salgsafdeling".

Thomas Christensen
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish