KudoZ home » German to Dutch » Astronomy & Space

Übersicht Leuchtaufsätze

Dutch translation: overzicht van opzet(-)flitsers


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Übersicht Leuchtaufsätze
Dutch translation:overzicht van opzet(-)flitsers
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

07:43 Jun 18, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Astronomy & Space / artikelen
German term or phrase: Übersicht Leuchtaufsätze
Ik ben een lijst aan het vertalen met allemaal artikelen zoals verrekijkers en telescopen. Weet iemand wat hier met "leuchtaufsätze" wordt bedoeld?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
overzicht van opzet(-)flitsers
Explanation:
Kan dat zijn bedoeld?
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1overzicht van opzet(-)flitsers
Henk Peelen
2 +1lampadapter / adapterlamp / verlicht opzetstukHarry Borsje


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Leuchtaufsatz
lampadapter / adapterlamp / verlicht opzetstuk


Explanation:
een paar ideeën

Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: verlicht opzetstuk: als dat bedoeld wordt eet ik mijn zweetsokken op...
4 hrs
  -> eet smakelijk! ik weet het ook niet; het gaat over telescopen en zo, dus een flitser lijkt me daar ook niet zo thuis...

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
overzicht van opzet(-)flitsers


Explanation:
Kan dat zijn bedoeld?

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 9
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: ja dat kan
4 hrs