KudoZ home » German to Dutch » Astronomy & Space

Klarschtschutzkappen

Dutch translation: doorzichtige beschermkappen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Klarschtschutzkappen
Dutch translation:doorzichtige beschermkappen
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

09:13 Jun 20, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Astronomy & Space / artikelen (jacht)
German term or phrase: Klarschtschutzkappen
Ersatzbatteriebehälter und Klarschtschutzkappen

Materiaal en kenmerken van verrekijkers, telescopen en viziers van jachtgeweren
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
doorzichtige beschermkappen
Explanation:
moet een typo zijn voor Klarsichschutzkappen

--------------------------------------------------
Note added at 2005-06-20 11:26:44 (GMT)
--------------------------------------------------

typo voor KlarsichTschutzkappen, trouwens
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4doorzichtig beschermkapjeEva Gerkrath
3 +1doorzichtige beschermkappen
Henk Peelen


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
doorzichtige beschermkappen


Explanation:
moet een typo zijn voor Klarsichschutzkappen

--------------------------------------------------
Note added at 2005-06-20 11:26:44 (GMT)
--------------------------------------------------

typo voor KlarsichTschutzkappen, trouwens

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 9
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: of transparant, helder,enz.
1 hr

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doorzichtig beschermkapje


Explanation:
Dit moet een typefout voor 'Klarsichtschutzkappen' zijn. Misschien dat beschermkapje niet optimaal is (ik kan geen afbeelding vinden) maar doorzichtig is het in ieder geval wel.

Eva Gerkrath
Netherlands
Native speaker of: Native in GermanGerman