KudoZ home » German to Dutch » Bus/Financial

Folgebeitraege

Dutch translation: vervolgpremies


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Folgebeitraege
Dutch translation:vervolgpremies
Entered by: Evert DELOOF-SYS

13:27 Mar 13, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial / verzekeringen,financien
German term or phrase: Folgebeitraege
Die Folgebeitraege sind, soweit nicht etwas anderes bestimmt ist, am Monatsersten ... faellig.

Aansprakelijkheidsverzekering, betaling van premies.

Gewoon vertalen met premies? weet niet waar Folge- op slaat.
Christine Witmer
Netherlands
vervolgpremies
Explanation:
wordt ook af en toe gebruikt.

Voorbeeld:

... van de verzekeringsovereenkomst (einde annuleringstermijn volgens § 3). Alle andere
premies (vervolgpremies) dienen op de overeengekomen vervaldata aan ons te ...

www.aovdesk.nl/doc/voorwKAP NL2001.doc
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vervolgpremies
Evert DELOOF-SYS
4premietermijnen / premiebijdrage(n)
Gideon van Zoest


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vervolgpremies


Explanation:
wordt ook af en toe gebruikt.

Voorbeeld:

... van de verzekeringsovereenkomst (einde annuleringstermijn volgens § 3). Alle andere
premies (vervolgpremies) dienen op de overeengekomen vervaldata aan ons te ...

www.aovdesk.nl/doc/voorwKAP NL2001.doc

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Egmont: OK
48 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
premietermijnen / premiebijdrage(n)


Explanation:
De premiebijdrage dient, voorzover niet anders is vermeld, op de eerste dag van de maand te worden voldaan.

-Folge duidt op een continuïteit

Gideon van Zoest
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 188