KudoZ home » German to Dutch » Bus/Financial

enthaltene mehrwertsteuer

Dutch translation: de inbegrepen BTW


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:enthaltene mehrwertsteuer
Dutch translation:de inbegrepen BTW
Entered by: Tony Vandenborn

12:29 Mar 25, 2003
German to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: enthaltene mehrwertsteuer
enthaltene mehrwertsteuer
stegeman
de inbegrepen BTW
Explanation:
Letterlijk.
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
Dit is een bevestiging van wat ik zelf al dacht.
Bedankt
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5belasting op de toegevoegde waarde
Chantal Henno
5de inbegrepen BTWTony Vandenborn
4BTW inclusiefBenny Raemaekers
4BTW-deel
Henk Peelen
4BTW-aandeelSerge L


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
belasting op de toegevoegde waarde


Explanation:
btw
groetjes chanti

Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 74

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
de inbegrepen BTW


Explanation:
Letterlijk.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 71
Grading comment
Dit is een bevestiging van wat ik zelf al dacht.
Bedankt

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
BTW-deel


Explanation:
zou ik zeggen
een in-BTW-prijs bestaat uit een ex-BTW-deel en een BTW-deel


Wanneer men einbehaltene Mehrwertsteuer zou bedoelen:
inghouden BTW

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 2459

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
BTW-aandeel


Explanation:
als je dit onderaan een factuur ziet:

vb. totaal bedrag 100 EUR
enthaltene Mwst. 21% = 21 EUR

Succes,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 265

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
BTW inclusief


Explanation:
-

Benny Raemaekers
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 23