KudoZ home » German to Dutch » Business/Commerce (general)

Onlineversand

Dutch translation: webwinkel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Onlineversand
Dutch translation:webwinkel
Entered by: Adela Van Gils

20:17 Jun 22, 2005
German to Dutch translations [Non-PRO]
Business/Commerce (general)
German term or phrase: Onlineversand
verzenden via internet

Postorder via internet

Ik zoek een mooie vertaling.

Bedankt.
Adela Van Gils
Netherlands
webwinkel
Explanation:
.
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Bedankt allemaal.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4webwinkel
Leo te Braake | dutCHem
4online postorderbedrijf
Jan Willem van Dormolen


Discussion entries: 3





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
webwinkel


Explanation:
.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 18
Grading comment
Bedankt allemaal.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paul Peeraerts
1 min

agree  Jan Willem van Dormolen
11 hrs

agree  Stephanie Wloch: Wehkamp was een "Versandbetrieb" postorderbedrijf, maar alles wat ze nu op internet doen wordt "webwinkel"genoemd. Online shop gaat ook
11 hrs

agree  shineda
2 days18 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
online postorderbedrijf


Explanation:
'Webwinkel' vind ik eigenlijk beter, maar misschien wil je dichter bij het origineel blijven.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 20