KudoZ home » German to Dutch » Business/Commerce (general)

Geschäftsgelegenheit

Dutch translation: zakelijke formule of zakelijk concept


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Geschäftsgelegenheit
Dutch translation:zakelijke formule of zakelijk concept
Entered by: Mariette van Heteren

06:54 Mar 14, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Geschäftsgelegenheit
Business opportunity??
Es spiel keine Rolle, welches der Beweggrund für eine Existenzgründung ist, denn das I.O.S. gestattet allen Interessierten mit der erfolgserprobten XXX Geschäftsgelegenheit, selbst zu entscheiden, wie Sie Ihr nationales und internationales Geschäft erfolgreich gestalten möchten.
Mariette van Heteren
Netherlands
zakelijke formule of zakelijk concept
Explanation:
Dat lijkt me hier meer van toepassing.
Selected response from:

Schellen
Grading comment
Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8zakelijke formule of zakelijk conceptSchellen
3zakenkansErik Boers


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zakenkans


Explanation:
Of zakelijke kans

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-03-14 07:04:32 GMT)
--------------------------------------------------

Bedrijfskans is ook nog een mogelijkheid.

Erik Boers
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
zakelijke formule of zakelijk concept


Explanation:
Dat lijkt me hier meer van toepassing.

Schellen
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: en dan misschien liever: het bewezen zakelijke succesconcept XXX
41 mins
  -> mee eens

agree  vic voskuil: evtl commercieel ipv zakelijk
1 hr

agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

agree  Mollepootje V.: mijn optie 'commercieel concept' zoals Vic heeft aangegeven
1 hr

agree  Nicole Snoek
1 hr

agree  Erik Boers: Inderdaad beter in dit geval.
1 hr

agree  Marian Pyritz
9 hrs

agree  Elsbeth de Jager: 'commercieel concept' zoals Vic al zei
1 day7 hrs