KudoZ home » German to Dutch » Chemistry; Chem Sci/Eng

katonische

Dutch translation: kationische


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:kationische
Dutch translation:kationische
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

12:14 Jul 21, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng / reiniger van groenafzetting
German term or phrase: katonische
katonische Tenside Het gaat over een product dat groenafzetting (algen en mos bijvoorbeeld weghaald). Ik heb de vertaling van "Tenside" gevonden: detergent, maar ik weet niet wat er met katonisch wordt bedoeld?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
kationische
Explanation:
typo!
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Sorry Leo, Harry was eerst. Dank jullie wel voor het meedenken!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kationische
Leo te Braake | dutCHem
4 +2kationischeHarry Borsje


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kationische


Explanation:
typo!

Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 70
Grading comment
Sorry Leo, Harry was eerst. Dank jullie wel voor het meedenken!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: ook een redelijke oplossing...
1 min

agree  Marian Pyritz
1 hr

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kationische


Explanation:
idemin het duits (typo dus)

Leo te Braake | dutCHem
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Pyritz
1 hr