KudoZ home » German to Dutch » Chemistry; Chem Sci/Eng

Flugrostentfernung

Dutch translation: verwijderen van vliegroest


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flugrostentfernung
Dutch translation:verwijderen van vliegroest
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

07:59 Jul 22, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / schoonmaakmiddel
German term or phrase: Flugrostentfernung
Kenmerk van een schoonmaakmiddel. Heb verder geen context.
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
verwijderen van vliegroest
Explanation:
Zuur product om vliegroest van staal en edelstaal te verwijderen
Selected response from:

Marian Pyritz
Germany
Grading comment
Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2verwijderen van vliegroest
Marian Pyritz
3verwijdering van loszittend roest
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verwijdering van loszittend roest


Explanation:
.

Leo te Braake | dutCHem
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Harry Borsje: vliegroest zit wel los, maar niet alle loszittende roest is vliegroest = losse ijzeroxidedeeltjes op het oppervlak, die ook van elders afkomstig kunnen zijn
54 mins
  -> Definitie vliegroest = ?

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
verwijderen van vliegroest


Explanation:
Zuur product om vliegroest van staal en edelstaal te verwijderen

Marian Pyritz
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 39
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: schijnt in het najaar ook hét probleem te zijn bij de NS
48 mins

agree  avantix
1 hr