KudoZ home » German to Dutch » Construction / Civil Engineering

Verbundestrich

Dutch translation: niet-zwevende dekvloer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verbundestrich
Dutch translation:niet-zwevende dekvloer
Entered by: TransAction

09:21 Sep 19, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Verbundestrich
Een bepaalde soort afwerkvloer.
ondervloer met afwerkvloer?

Hechtpleister, zoals in eerdere kudoz is hier niet juist.
TransAction
Netherlands
niet-zwevende dekvloer
Explanation:
Maw een vast op de ondervloer gestorte dekvloer. Plaatje hier: http://www.baumarkt.de/lexikon/Verbundestrich.htm
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2niet-zwevende dekvloerHarry Borsje
3verlijmde laag
Roel Verschueren


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verlijmde laag


Explanation:
een genivelleerde laag materiaal (bv. cement) toegepast op een vloer, verlijmd/verwerkt met het grondoppervlak

Roel Verschueren
Austria
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
niet-zwevende dekvloer


Explanation:
Maw een vast op de ondervloer gestorte dekvloer. Plaatje hier: http://www.baumarkt.de/lexikon/Verbundestrich.htm



    Reference: http://www.nos.cybercomm.nl/sbr/sbr.htm
Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 124
Notes to answerer
Asker: Helemaal goed, bedankt Frits


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erik Boers: Lijkt me ook.
1 hr

agree  Arnold van Druten: precies: zie ook http://de.wikipedia.org/wiki/Estrich
4 hrs