KudoZ home » German to Dutch » Construction / Civil Engineering

auskasten

Dutch translation: uitsparen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:auskasten
Dutch translation:uitsparen
Entered by: Els Peleman

18:33 Oct 21, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: auskasten
- Schutzblech am Niedergang im Bereich des E -Motors des Pumpenaggregates auskasten
Els Peleman
Belgium
uitsparen
Explanation:
losjes in de zin van "een uitsparing maken". Wel een rotwoord om te vinden, al was dat bekend na de vorige Auskastung-vraag. Ik ben ervan overtuigd dat het niet verwijderen of demonteren betekent, maar wat er wel precies bedoeld wordt, is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik vermoed dat er een stukje uitgesneden oid moet worden...
Selected response from:

vic voskuil
Netherlands
Grading comment
Ik ga hiervoor zij het wel met een gele opmerking erbij want het is mij ook volkomen onduidelijk waarom.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2verwijderen
TransAction
1uitsparen
vic voskuil


Discussion entries: 1





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
verwijderen


Explanation:
Dit wordt volgens mij bedoeld

TransAction
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrisianFrisian

23 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
uitsparen


Explanation:
losjes in de zin van "een uitsparing maken". Wel een rotwoord om te vinden, al was dat bekend na de vorige Auskastung-vraag. Ik ben ervan overtuigd dat het niet verwijderen of demonteren betekent, maar wat er wel precies bedoeld wordt, is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik vermoed dat er een stukje uitgesneden oid moet worden...

vic voskuil
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 94
Grading comment
Ik ga hiervoor zij het wel met een gele opmerking erbij want het is mij ook volkomen onduidelijk waarom.