KudoZ home » German to Dutch » Economics

Entwicklungstendenzen

Dutch translation: toekomstverwachtingen


20:50 May 23, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / onroerend goed investeringen
German term or phrase: Entwicklungstendenzen
Unsere detaillierten Kenntnisse des Marktes und seiner * *Entwicklungstendenzen* helfen Ihnen bei der richtigen Wahl.

Dit is een marketingtext. Ik kan niets passends bedenken.
Misschien toch gewoon *ontwikkelingen*?
shineda
Netherlands
Dutch translation:toekomstverwachtingen
Explanation:
een mogelijkheid

uit het internet:
...De dienstverlening van de online brokers is ook harder gegroeid dan in 2003. De voornaamste reden hiervoor zijn de positievere toekomstverwachtingen van de markt voor online beleggen...
Selected response from:

Marian Pyritz
Germany
Grading comment
stilistisch de beste oplossing: bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ontwikkelingstendensen
Henk Peelen
4toekomstverwachtingen
Marian Pyritz


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toekomstverwachtingen


Explanation:
een mogelijkheid

uit het internet:
...De dienstverlening van de online brokers is ook harder gegroeid dan in 2003. De voornaamste reden hiervoor zijn de positievere toekomstverwachtingen van de markt voor online beleggen...

Marian Pyritz
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20
Grading comment
stilistisch de beste oplossing: bedankt

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ontwikkelingstendensen


Explanation:
Ik zou het gewoon letterlijk vertalen.

Internetreferentie:
Ontwikkelingstendensen


    Reference: http://taalunieversum.org/onderwijs/conferentie_het_schoolva...
Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adela Van Gils
1 hr




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (2): Adela Van Gils, Marian Pyritz