KudoZ home » German to Dutch » Electronics / Elect Eng

Differenzdrehzahlbereich

Dutch translation: interval van de verschiltoerentallen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Differenzdrehzahlbereich
Dutch translation:interval van de verschiltoerentallen
Entered by: Bram Poldervaart

13:49 Feb 22, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Centrifuge
German term or phrase: Differenzdrehzahlbereich
Der Differenzdrehzahlbereich soll nach oben verschoben werden.

Ik ben geneigd te vertalen met 'het bereik van het differentiaaltoerental' Maar ik vind geen enkele hit voor differentiaaltoerental op Google....
Bram Poldervaart
verschiltoerentalinterval
Explanation:
met centrifuge nog 2 hele Googles voor verschiltoerental ;-)

ik zou het woord denk ik wel opsplitsen c.q. de zin omgooien, b.v.: het interval van toegestane/gewenste/... verschiltoerentallen moet naar een hoger toerentalgebied worden verschoven
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Perfect! Bram
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1verschiltoerentalintervalHarry Borsje
2Verschiltoerentalmarge
Henk Peelen


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
verschiltoerentalinterval


Explanation:
met centrifuge nog 2 hele Googles voor verschiltoerental ;-)

ik zou het woord denk ik wel opsplitsen c.q. de zin omgooien, b.v.: het interval van toegestane/gewenste/... verschiltoerentallen moet naar een hoger toerentalgebied worden verschoven


    Reference: http://users.pandora.be/luc.de.vriendt/html/body_centrifuges...
Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 166
Grading comment
Perfect! Bram

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: ook met je advies tot omgooien
23 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Verschiltoerentalmarge


Explanation:
Is marge hier misschien beter?

De marge van het verschiltoerental moet hoger liggen.
Leg de marge van het verschiltoerental hoger.

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 112