KudoZ home » German to Dutch » Electronics / Elect Eng

die für die elektrischen Werte des Geräts zugelassen sind.

Dutch translation: die geschikt zijn voor de aansluitwaarden van het apparaat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:die für die elektrischen Werte des Geräts zugelassen sind.
Dutch translation:die geschikt zijn voor de aansluitwaarden van het apparaat
Entered by: Adela Van Gils

10:13 Nov 4, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Handleiding
German term or phrase: die für die elektrischen Werte des Geräts zugelassen sind.
Verwenden Sie nur Verlängerungskabel, die für die elektrischen Werte des Geräts zugelassen sind.
Adela Van Gils
Netherlands
die geschikt zijn voor de aansluitwaarden van het apparaat
Explanation:
Zo beter?


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-04 11:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

Re: Net andersom dan! De verlengkabel moet *tenminste* geschikt zijn voor de stroom die het apparaat trekt.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Bedankt allemaal.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3die voor de elektrische waarden van het toestel toegelaten zijnBenny Raemaekers
3die geschikt zijn voor de aansluitwaarden van het apparaatHarry Borsje


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
die voor de elektrische waarden van het toestel toegelaten zijn


Explanation:
Enkel verlengkabels gebruiken die voor de elektrische waarden van het toestel toegelaten zijn.

of mis ik hier iets?

Benny Raemaekers
Belgium
Works in field
Native speaker of: Dutch
Notes to answerer
Asker: Heb ik ook, hoewel ik 'zijn toegelaten voor de elektrische waarden .. enz', maar heb het gevoel dat wij dat anders aanduiden/zeggen.

Asker: Roeland: ik had daar 'toegestaan'


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariette van Heteren: ipv toestel zou ik apparaat nemen
2 mins
  -> Dank je.

agree  Roeland: en in plaats van toegelaten zou ik goedgekeurd nemen
9 mins
  -> Dank je.

agree  Jan Willem van Dormolen: apparaat, goedgekeurd, OK.
4 hrs
  -> Dank je.

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
die geschikt zijn voor de aansluitwaarden van het apparaat


Explanation:
Zo beter?


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-04 11:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

Re: Net andersom dan! De verlengkabel moet *tenminste* geschikt zijn voor de stroom die het apparaat trekt.


Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 166
Grading comment
Bedankt allemaal.
Notes to answerer
Asker: Bedankt alvast. Ik kom nu met "die de aansluitwaarden van het apparaat niet overschrijden."