KudoZ home » German to Dutch » Electronics / Elect Eng

Sinngruppe

Dutch translation: gerelateerde groep


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sinngruppe
Dutch translation:gerelateerde groep
Entered by: eSDeC

07:39 Apr 25, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Sinngruppe
In der Mitte des Displays erscheint eine Liste von Parametern, welche zur Einstellung des Gerätes verändert werden können. Die Liste ist nach Sinngruppen sortiert.

(gebruikershandleiding van een kinesitherapeutisch apparaat)
eSDeC
Belgium
thematisch geordend
Explanation:
Misschien?
Selected response from:

Erik Boers
Belgium
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2doelgroepSinsel
2thematisch geordendErik Boers


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nach Sinngruppen sortiert
thematisch geordend


Explanation:
Misschien?

Erik Boers
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: Ik denk dat een thematische ordening het dichtst in de buurt komt, maar ik ga het houden op 'gerelateerde groepen'. Bedankt!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
doelgroep


Explanation:
Misschien ook doelgroep?

--------------------------------------------------
Note added at 4 Tage (2008-04-29 08:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

Misschien is ook "instelling" een goede vertaling?

groet, Yvonne

Sinsel
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: Ik denk het niet, omdat het over in te stellen parameters gaat. Er is in deze alinea nergens sprake van patiënten. Toch bedankt voor de aangeboden hulp!