KudoZ home » German to Dutch » Energy / Power Generation

Tüllenset

Dutch translation: set slangpilaren


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Tüllenset
Dutch translation:set slangpilaren
Entered by: Els Peleman

12:28 Feb 14, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / zonneboiler
German term or phrase: Tüllenset
Tüllenset LT 18 - 3/4", Lötanschluss 18mm an Nachheiz-Wärmetauscher

Op referentiemateriaal en op Google vind ik "Tullenset" maar dat komt alleen maar voor bij bronnen van mijn klant (Wagner). Heeft er iemand soms een andere benaming die er iets Nederlandser uitziet?
Els Peleman
Belgium
set slangpilaren
Explanation:
Zie meertalige ref. voor zowel Tülle als slangpilaar. In dit geval gaat het om exemplaren die aan de warmtewisselaar kunnen/moeten worden gesoldeerd.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3set slangpilarenHarry Borsje
3buizenset, aansluitsetMargreet Logmans


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
buizenset, aansluitset


Explanation:
Waarom niet letterlijk? Tülle = buisje, buisuiteinde, mof, sok

Margreet Logmans
Netherlands
Native speaker of: Dutch

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
set slangpilaren


Explanation:
Zie meertalige ref. voor zowel Tülle als slangpilaar. In dit geval gaat het om exemplaren die aan de warmtewisselaar kunnen/moeten worden gesoldeerd.



    Reference: http://www.frankana.nl/PDF/310146.pdf
Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 45
Grading comment
Bedankt!