KudoZ home » German to Dutch » Engineering: Industrial

Tauchmotorpumpe

Dutch translation: dompelpomp of duikpomp


12:31 Jun 23, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / pumps
German term or phrase: Tauchmotorpumpe
Die Tauchmotorpumpe ist geeignet zur Förderung von Abwässern aus Schächten und Behältern.

Ik ken dompelpompen, maar die motor brengt me aan het twijfelen of er meer achter steekt
Leo te Braake | dutCHem
Dutch translation:dompelpomp of duikpomp
Explanation:
Gevonden op onderstaand adres. Dompelpomp komt vaker voor. onderWATERpomp is m.i. te beperkt. Ik heb ook iets gevonden met een plaatje van een Tauchmotorpumpe voor gier.
Selected response from:

Gosse
Germany
Grading comment
bedankt voor het wegnemen van wat twijfel...
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dompelpomp of duikpompGosse
3onderwaterpompHarry Borsje


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
onderwaterpomp


Explanation:
*


    Reference: http://www.aquatechtrade.com/marketplace/mypage/products_det...
Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 102

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dompelpomp of duikpomp


Explanation:
Gevonden op onderstaand adres. Dompelpomp komt vaker voor. onderWATERpomp is m.i. te beperkt. Ik heb ook iets gevonden met een plaatje van een Tauchmotorpumpe voor gier.


    Reference: http://www.pidpa.be/nl/lexicon.htm
    Reference: http://www.meixner-guelletechnik.de/themen/tauchmotorpumpe.h...
Gosse
Germany
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 9
Grading comment
bedankt voor het wegnemen van wat twijfel...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  avantix
3 hrs

agree  Marian Pyritz: met dompelpomp
6 hrs