KudoZ home » German to Dutch » Engineering: Industrial

Gasregelstrecke

Dutch translation: gasafregelingssectie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gasregelstrecke
Dutch translation:gasafregelingssectie
Entered by: Marcel F

12:45 Feb 15, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Boilers
German term or phrase: Gasregelstrecke
Als Brenner ist ein Gas-Gebläsebrenner mit Gasregelstrecke instaliert.
Marcel F
gasafregelingssectie
Explanation:
Ik baseer mij op afbeeldingen op google voor "gasregelstrecke".
Volgens mij gaat het om een sectie van de aanvoerbuis waarop de afstelling van het gas gebeurt. Zie ook referencie.
Selected response from:

xxxFrederikDV
Germany
Grading comment
Bedankt Frederik. Dat is zeer duidelijk.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gasafregelingssectiexxxFrederikDV
4gasregeltraject
Wouter van Kampen


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gasregeltraject


Explanation:
modulerende brander?

Wouter van Kampen
Thailand
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 6
Notes to answerer
Asker: D>NL letterlijk is vaak juist. Nu had ik nog graag geweten hoe dat er uit ziet want ik heb dat woord ook in het Frans nodig. Bedankt hoor!


5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gasafregelingssectie


Explanation:
Ik baseer mij op afbeeldingen op google voor "gasregelstrecke".
Volgens mij gaat het om een sectie van de aanvoerbuis waarop de afstelling van het gas gebeurt. Zie ook referencie.


    Reference: http://www.kraftwerk-bhkw.de/MEPHISTO/technik04.htm
xxxFrederikDV
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedankt Frederik. Dat is zeer duidelijk.