KudoZ home » German to Dutch » Engineering: Industrial

wuchtgueten

Dutch translation: balanswaarden


07:28 Feb 17, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: wuchtgueten
Het gaat hier om "erreichbare Wuchtgueten" van een systeem.

Bepaalde waardes, kwaliteiten??

Wie kan mij helpen??

Bvd
Jan Verschoor
Dutch translation:balanswaarden
Explanation:
Het doet weliswaar in eerste instantie denken aan een financieel verslag, maar het wordt wel gebruikt maar ik geloof niet dat het in de context van balanceerapparatuur tot verwarring zal leiden.
Selected response from:

avantix
Netherlands
Grading comment
Hartelijk dank, Avantix. Ook de anderen bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zie onder
Roeland
3balanswaarden
avantix


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zie onder


Explanation:
Wuchten/ Auswuchten is (uit)balanceren. Ik denk dat je in de buurt van "evenwichtskwalitet" of "balanskwaliteit" zou kunnen zoeken.

Roeland
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: of omgekeerd: (max.) onbalanstoleratie
2 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
balanswaarden


Explanation:
Het doet weliswaar in eerste instantie denken aan een financieel verslag, maar het wordt wel gebruikt maar ik geloof niet dat het in de context van balanceerapparatuur tot verwarring zal leiden.


    www.amt.nl/pdfAMT/archief_pdf/werkplaats/ wielservice/2000_10_44_werkplaats.pdf
avantix
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 11
Grading comment
Hartelijk dank, Avantix. Ook de anderen bedankt!