KudoZ home » German to Dutch » Engineering: Industrial

Flanschdose/Flanschstecker

Dutch translation: Contactdoos en stekker voor een flens


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flanschdose/Flanschstecker
Dutch translation:Contactdoos en stekker voor een flens
Entered by: Henk Peelen

09:45 Jun 30, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Flanschdose/Flanschstecker
no context
Judith Verschuren
Contactdoos en stekker voor een flens
Explanation:
Ik vermoed dat men dat bedoelt.

Kluwer Elektro:
Dose = contactdoos
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3behuizing / stekker van connector
Marian Pyritz
2Contactdoos en stekker voor een flens
Henk Peelen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Contactdoos en stekker voor een flens


Explanation:
Ik vermoed dat men dat bedoelt.

Kluwer Elektro:
Dose = contactdoos

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 123

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
behuizing / stekker van connector


Explanation:
Op de eerste website is een "Flanschdose" en op de tweede een "scart connector" te zien.

Ik denk dat een "Flanschdose" de behuizing of doos van een (scart) connector is en de stekker een chassisdeel ervan.




    Reference: http://www1.conrad.de/scripts/wgate/zcop_b2c/~flN0YXRlPTM2MD...
    Reference: http://zendamateur.2dehands.nl/markt/zend_overig/zelfbouw/55...
Marian Pyritz
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 48