KudoZ home » German to Dutch » Engineering (general)

Störung liegt an!

Dutch translation: Storing opgetreden!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Störung liegt an!
Dutch translation:Storing opgetreden!
Entered by: Linda Flebus

06:23 Apr 9, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Störung liegt an!
Tekst op display vulmachine.
Linda Flebus
Belgium
Storing opgetreden!
Explanation:
Kort en krachtig
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel Jan Willem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Storing opgetreden!
Jan Willem van Dormolen
4 +1Storing!Linda Ferwerda
3 +1Er heeft zich een storing voorgedaan!
Henk Peelen
3 -1Storing beschikbaar!
Fabio Descalzi


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Storing beschikbaar!


Explanation:
liegt an = anwesend, vorhanden

Fabio Descalzi
Uruguay
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jan Willem van Dormolen: Nee, storingen zijn niet 'beschikbaar', dat zeg je alleen van positieve dingen.
12 mins
  -> Dank u!

neutral  Henk Peelen: "Storing aanwezig" kan wel.
33 mins
  -> ok

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Storing opgetreden!


Explanation:
Kort en krachtig

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 107
Grading comment
Dank je wel Jan Willem

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roel Verschueren: akkoord
2 mins
  -> Dank je wel.

agree  Henk Peelen
20 mins
  -> Dank je wel.

agree  Fabio Descalzi: Ja, das ist es! "Störung aufgetreten"
27 mins
  -> Dank je wel.

agree  Judith Verschuren: precies
49 mins
  -> Dank je wel.

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Storing!


Explanation:
Ik denk dat het woord zelf met een uitroepteken genoeg zegt.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
8 mins

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Er heeft zich een storing voorgedaan!


Explanation:
Misschien houdt men van keurige zinnen, in plaats van kreten. Dan kan dit mooi.

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 224

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: In lopende tekst is dit inderdaad veel beter, maar het ging om tekst op een beeldschermpje.
1 hr