KudoZ home » German to Dutch » Engineering (general)

Fahrberechtigungssystem

Dutch translation: systemen die recht geven op toegang en wegrijden


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fahrberechtigungssystem
Dutch translation:systemen die recht geven op toegang en wegrijden
Entered by: Els Peleman

08:29 Apr 1, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Zentralverrieglung
German term or phrase: Fahrberechtigungssystem
Basierend auf der langjährigen Entwicklungs- und Fertigungserfahrung bei Funkfernbedienungen und Komfortsteuergeräten ist die Entwicklung schlüsselloser und damit passiver Zugangs- und Fahrberechtigungssysteme ein logischer Schritt.
Els Peleman
Belgium
systemen die recht geven op toegang en wegrijden
Explanation:
ik zou "Zugangs- und Fahrberechtigungssysteme" in één keer vertalen.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3systemen die recht geven op toegang en wegrijden
Henk Peelen
3systeem om te kunnen starten/rijdenGosse


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
systeem om te kunnen starten/rijden


Explanation:
... is de ontwikkeling van passieve systemen om zonder sleutel (het voertuig) te kunnen openen en ermee te kunnen rijden/en te kunnen starten een logische stap.

Zoiets zou ik ervan maken, succes ermee.

Gosse
Germany
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
systemen die recht geven op toegang en wegrijden


Explanation:
ik zou "Zugangs- und Fahrberechtigungssysteme" in één keer vertalen.

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 224
Grading comment
Thanks!