KudoZ home » German to Dutch » General / Conversation / Greetings / Letters

Druckbehälter

Dutch translation: houders onder druk


13:37 May 19, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Druckbehälter
explosionsgefährdete Gegenstande (wie z.B. Druckbehälter, Gaskartuschen)
Elisabeth Ghysels
Dutch translation:houders onder druk
Explanation:
vooral gebruikelijk in termen van luchtvaartbagage e.d.; het beeld van een drukvat in je bagage roept dan wat vreemde visioenen op...
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Deze vertaling is inderdaad in de context het meest passend. Dank u.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1houders onder drukHarry Borsje
4 +1drukvat
Marian Pyritz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Druckbehälter
drukvat


Explanation:
of druktank

Marian Pyritz
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marinus Vesseur: okay
14 mins

neutral  Leo te Braake | dutCHem: wel dè term in de procesindustrie
17 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Druckbehälter
houders onder druk


Explanation:
vooral gebruikelijk in termen van luchtvaartbagage e.d.; het beeld van een drukvat in je bagage roept dan wat vreemde visioenen op...

Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Deze vertaling is inderdaad in de context het meest passend. Dank u.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: precies...
17 hrs