KudoZ home » German to Dutch » Human Resources

heimverwaltung

Dutch translation: administratie zorginstellingen


07:46 Jun 24, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
German term or phrase: heimverwaltung
in: externe heimverwaltungsprogrammen

het komt uit de info van een softwareprogramma voor tijdroosters van personeel in de zorg- gezondheidssector

dank voor je hulp,

Bram
Bram Poldervaart
Dutch translation:administratie zorginstellingen
Explanation:
een mogelijkheid
Selected response from:

Marian Pyritz
Germany
Grading comment
und noch mal vielen dank

Bram
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3instellingsbestuur
Jan Pott
3administratie zorginstellingen
Marian Pyritz


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
administratie zorginstellingen


Explanation:
een mogelijkheid


    Reference: http://www.aag.nl/pdf/Folder_Tricare.pdf
Marian Pyritz
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
und noch mal vielen dank

Bram

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instellingsbestuur


Explanation:
ook een mogelijkheid, lijkt me


Jan Pott
Netherlands
Native speaker of: Dutch