KudoZ home » German to Dutch » Human Resources

Übermittlung von Zeitzuschlägen

Dutch translation: overbrengen van tijdtoeslagen; overbrengen van urentoeslagen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Übermittlung von Zeitzuschlägen
Dutch translation:overbrengen van tijdtoeslagen; overbrengen van urentoeslagen
Entered by: Henk Peelen

08:03 Jun 24, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
German term or phrase: Übermittlung von Zeitzuschlägen
softwareprogramma voor tijdroosters personeel zorg- gezongdheidsssector:

zweiseitige Schnittstellen zu allen bekannten Lohnsystemen:
übermittlung von Zeitzuschlägen;
schichtzulagen und Abwesenheiten,
Einlesen von Mitarbeiterstammdaten
Bram Poldervaart
overbrengen van tijdtoeslagen; overbrengen van urentoeslagen
Explanation:
lijkt me.

Blijkbaar moeten de urentoeslagen (voor overwerkuren en dergelijke) worden overgezet naar een ander programmadeel of zo.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
bedankt henk,

bram
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3invoeren van de wisseldienstcompensatiepapez
3overbrengen van tijdtoeslagen; overbrengen van urentoeslagen
Henk Peelen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
overbrengen van tijdtoeslagen; overbrengen van urentoeslagen


Explanation:
lijkt me.

Blijkbaar moeten de urentoeslagen (voor overwerkuren en dergelijke) worden overgezet naar een ander programmadeel of zo.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
bedankt henk,

bram

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Übermittlung von Zeitzuschlägen
invoeren van de wisseldienstcompensatie


Explanation:
zo heette dat in ieder geval toen ik zelf in de verpleging rondslofte

groet CP

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4