KudoZ home » German to Dutch » Human Resources

soll-ist abgleich

Dutch translation: vergelijking van geraamde cijfers met daadwerkelijke resultaten


08:13 Jun 24, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
German term or phrase: soll-ist abgleich
Soll-Ist-Vergleich, Der Soll-Ist-Vergleich zeigt Ihnen, ob Sie die gesetzten Ziele erreicht haben. Controlling hat folgende Bestandteile
Bram Poldervaart
Dutch translation:vergelijking van geraamde cijfers met daadwerkelijke resultaten
Explanation:
volgens van Dale
Selected response from:

Marian Pyritz
Germany
Grading comment
dank je...ik had het natuurlijk ook kunnen opzoeken..niet aan gedacht!

Bram
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1vergelijking van geraamde cijfers met daadwerkelijke resultaten
Marian Pyritz
4prestatierapport/-verslagpapez
2ex ante ex post vergelijking
neilgouw


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vergelijking van geraamde cijfers met daadwerkelijke resultaten


Explanation:
volgens van Dale

Marian Pyritz
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
dank je...ik had het natuurlijk ook kunnen opzoeken..niet aan gedacht!

Bram

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
9 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ex ante ex post vergelijking


Explanation:
zou je misschien ook kunnen gebruiken ..

neilgouw
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prestatierapport/-verslag


Explanation:
geen

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4