KudoZ home » German to Dutch » IT (Information Technology)

blindfarben

Dutch translation: blinde kleuren


20:43 Aug 11, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: blindfarben
zelfde factuurverwerking dat zich oriënteert op o.a. "Blindfarben". Onzichtbare kleuren?
Jan Verschoor
Dutch translation:blinde kleuren
Explanation:
Verder ervaren we dat het werken met zogeheten 'blinde kleuren' toch veel overleg vergt met de vormgevers van de formulieren. Met name onze blauwe kleuren uit de huisstijl moeten met zorg worden gebruikt of worden weggelaten op plaatsen waar we willen dat de klant zijn informatie opschrijft.
Selected response from:

Marian Pyritz
Germany
Grading comment
Eindelijk tijd om te "selecten". Ik heb jouw oplossing gekozen, Marian, omdat het compact is en de lading dekt. Henk, natuurlijk ook bedankt. Slapen jullie eigenlijk nooit? Ik heb dit setje vragen 's avonds laat in de groep gegooid en al direct antwoorden ontvangen. Grote klasse!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3blinde kleuren
Marian Pyritz
3tinten die de scanner niet kan lezen / niet herkent
Henk Peelen


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tinten die de scanner niet kan lezen / niet herkent


Explanation:
Internetreferentie:
Vom Scanner nicht erkannte Farbtöne.


    Reference: http://www.electronic-office.de/html/inhalte/glossar_detail....
Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 27

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blinde kleuren


Explanation:
Verder ervaren we dat het werken met zogeheten 'blinde kleuren' toch veel overleg vergt met de vormgevers van de formulieren. Met name onze blauwe kleuren uit de huisstijl moeten met zorg worden gebruikt of worden weggelaten op plaatsen waar we willen dat de klant zijn informatie opschrijft.


    Reference: http://www.swets-farrington.nl/swfr/case_postbank_verzekerin...
Marian Pyritz
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20
Grading comment
Eindelijk tijd om te "selecten". Ik heb jouw oplossing gekozen, Marian, omdat het compact is en de lading dekt. Henk, natuurlijk ook bedankt. Slapen jullie eigenlijk nooit? Ik heb dit setje vragen 's avonds laat in de groep gegooid en al direct antwoorden ontvangen. Grote klasse!