ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Dutch » Law: Contract(s)

Urkundenrolle

Dutch translation: notariële akte

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Urkundenrolle
Dutch translation:notariële akte
Entered by: Gideon van Zoest

12:33 Jun 15, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Urkundenrolle
Urkundenrolle Nummer

Zin boven een contract. Verder geen context
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
notariële akte
Explanation:
Een akte die notarieel bekrachtigd dient te worden, bijvoorbeeld een koopcontract onroerend goed.
Selected response from:

Gideon van Zoest
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hier: aktenummer
Marian Pyritz
4notariële akte
Gideon van Zoest


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notariële akte


Explanation:
Een akte die notarieel bekrachtigd dient te worden, bijvoorbeeld een koopcontract onroerend goed.

Gideon van Zoest
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 31
Grading comment
Dank je wel!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hier: aktenummer


Explanation:
bijv.: notariële akte in 1735 Tilburg, aktenummer: 46, inventarisnummer: 72.



    Reference: http://appl.gemeentearchief.rotterdam.nl/na/extern/zoeken.cf...
Marian Pyritz
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 48