KudoZ home » German to Dutch » Law (general)

gez. unl. eh.

Dutch translation: gezeichnet, unleserlich, eigenhändig


08:19 Jul 6, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Urteil eines Gemeindegerichtes
German term or phrase: gez. unl. eh.
Diese Abkürzung kommt in folgenden Kontexten vor:
Urkundsbeamter: gez. unl. eh.

bzw.

Die Gerichtsratratsvorsitzende
NAME
gez. unl. eh.
xxxB-TRANSLATIO
Germany
Dutch translation:gezeichnet, unleserlich, eigenhändig
Explanation:
Groetjes, Susanne
Selected response from:

Susanne Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2gezeichnet, unleserlich, eigenhändig
Susanne Bittner
2gezeichnet, unlösbar (unlöslich), eigenhandig = persoonlijke, bindende handtekening
Henk Peelen


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gezeichnet, unlösbar (unlöslich), eigenhandig = persoonlijke, bindende handtekening


Explanation:
Gebruikmakend van de voorzet van Susanne
gezeichnet, unlösbar (unlöslich), eigenhandig = persoonlijk & bindend ondertekend


Lijkt me logisch, maar overbodig (dus ook weer een beetje onlogisch)
Misschien voor de zekerheid klant vragen.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 35

4 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gezeichnet, unleserlich, eigenhändig


Explanation:
Groetjes, Susanne

Susanne Bittner
Native speaker of: German
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: