KudoZ home » German to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

vorschubstop

Dutch translation: voedingonderbreking


23:43 May 19, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: vorschubstop
zelfde fineermachine. een ander onderdeel, geen verdere omschrijving

??
Jan Verschoor
Dutch translation:voedingonderbreking
Explanation:
vorschub kan betekenen: aanvoer, doorvoer, transport, voeding (vooral bewerkingsmachines), enz.

stop duidt hier op een onderbreking c.q. tijdelijke stilstand
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Ik heb onderbreking in de aanvoer gekozen; paste het beste, Bedankt!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stop van de aanvoerbeweging
Henk Peelen
3voedingonderbrekingHarry Borsje


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stop van de aanvoerbeweging


Explanation:
lijkt me.

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 443

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: een nok, aanslag?
2 hrs
  -> Ik dacht aan het stopzetten van de aanvoerbeweging

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
voedingonderbreking


Explanation:
vorschub kan betekenen: aanvoer, doorvoer, transport, voeding (vooral bewerkingsmachines), enz.

stop duidt hier op een onderbreking c.q. tijdelijke stilstand

Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 311
Grading comment
Ik heb onderbreking in de aanvoer gekozen; paste het beste, Bedankt!!