KudoZ home » German to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

Untersitzheizung

Dutch translation: stoelverwarming


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Untersitzheizung
Dutch translation:stoelverwarming
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

11:01 Mar 11, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / verwarmingsapparaat
German term or phrase: Untersitzheizung
Aus der Artikelnummer kann die Type der Untersitzheizung bestimmt werden:

Uit een handleiding van een verwarmingsapparaat. Ik heb het plaatje gezien, maar weet niet hoe we het noemen in het Nederlands?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
stoelverwarming
Explanation:
Als het tenminste om een verwarming in een voertuig gaat.
Selected response from:

Jacob Winsemius
Grading comment
Ik hou het op de eenvoudige kreet! Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2verwarmingseenheid voor onder de stoel
vic voskuil
2stoelverwarmingJacob Winsemius


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
stoelverwarming


Explanation:
Als het tenminste om een verwarming in een voertuig gaat.

Jacob Winsemius
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 90
Grading comment
Ik hou het op de eenvoudige kreet! Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  vic voskuil: ik denk dat je dat "unter" wat zwaarder moet laten meewegen
1 min

14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
verwarmingseenheid voor onder de stoel


Explanation:
als dit korter zou kunnen (of beter: als iemand iets korters kan verzinnen) dan heeft dat wel mijn voorkeur, maar ik kom er binnen een paar minuten niet op. Stoelverwarming klopt niet, want dat is in de eerste plaats een element wat in de stoel zit ipv eronder. Als je hier vlakbij in de buurt in je tekst een wandpaneel-verwarming oid hebt, dan kun je hier misschien het toch een 'stoel'-verwarmingseenheid gaan noemen, dat scheelt al iets.
Ik hoop voor je dat dit voor verbetering vatbaar is...
en dat plaatje, ziet dat er ongeveer zo uit...?: http://www.liebherr.com/ts/en/48212.asp?

vic voskuil
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 190