KudoZ home » German to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

Spiessblecheinlage

Dutch translation: versterking van geperforeerde staalplaat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spiessblecheinlage
Dutch translation:versterking van geperforeerde staalplaat
Entered by: Linda Flebus

20:15 Mar 27, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Spiessblecheinlage
"Als Dichtungen sind temperatur- und mediumbeständige Weichstoffdichtungen bis 300°C, über 300°C und
Linda Flebus
Belgium
versterking van geperforeerde staalplaat
Explanation:
versterking of versteviging; mogelijk is zelfs sprake van geperforeerd RVS

zie b.v. pakkingen van grafiet bij Econosto
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Dank je wel Harry
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5geperforeerd metaalfolie laag
Marijn de Kroon
3versterking van geperforeerde staalplaatHarry Borsje


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
geperforeerd metaalfolie laag


Explanation:
het is een ronde dunne metalen ring als verstevinging van de pakking van blik met gaten/perforaties (flensgaten) die eigenlijk op de flensbouten "gespietst" worden.
Liever folie want blik gebruiken we niet graag in deze context.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2007-03-27 21:03:14 GMT)
--------------------------------------------------

Versteviging, natuurlijk het is ook al laat....

Marijn de Kroon
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 199

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
versterking van geperforeerde staalplaat


Explanation:
versterking of versteviging; mogelijk is zelfs sprake van geperforeerd RVS

zie b.v. pakkingen van grafiet bij Econosto



    Reference: http://www.bartsch-gmbh.net/stanzmaterial.php
Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 311
Grading comment
Dank je wel Harry