KudoZ home » German to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

Sollraumtemperatur

Dutch translation: gewenste ruimtetemperatuur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sollraumtemperatur
Dutch translation:gewenste ruimtetemperatuur
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

10:02 Nov 9, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / verwarming voor bestuudersstoel
German term or phrase: Sollraumtemperatur
Sollraumtemperatur vom Fahrer um +/- 2K korrigierbar

Wat wordt hiermee bedoeld?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
gewenste ruimtetemperatuur
Explanation:
... heet dat.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-11-09 10:05:16 GMT)
--------------------------------------------------

Die kan dus door de chauffeur +/- 2K worden gewijzigd of gecorrigeerd.
Selected response from:

Jacob Winsemius
Grading comment
Dank je wel!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5gewenste ruimtetemperatuurJacob Winsemius
3gewenste kamertemperatuur
TransAction


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
gewenste ruimtetemperatuur


Explanation:
... heet dat.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-11-09 10:05:16 GMT)
--------------------------------------------------

Die kan dus door de chauffeur +/- 2K worden gewijzigd of gecorrigeerd.

Jacob Winsemius
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 90
Grading comment
Dank je wel!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
2 mins

agree  Els Peleman
11 mins

agree  Henk Peelen
18 mins

agree  Harry Borsje: of: ingestelde; voor een (vracht)auto kun je ipv ruimte ook cabine gebruiken, maar ik vraag me wel af hoezo je met een stoelverwarming de cabinetemperatuur zou willen instellen...
38 mins

agree  Marian Pyritz
1 hr

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gewenste kamertemperatuur


Explanation:
alternatief

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2007-11-09 10:33:24 GMT)
--------------------------------------------------

nee, in een voertuig spreek je natuurlijk niet van een kamer, maar ruimte...

TransAction
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrisianFrisian
PRO pts in category: 28