KudoZ home » German to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

Nenndrehmoment

Dutch translation: Nominaal koppel of Nominaal draaimoment


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nenndrehmoment
Dutch translation:Nominaal koppel of Nominaal draaimoment
Entered by: Mariette van Heteren

17:28 Mar 13, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Nenndrehmoment
Bitte beachten Sie, dass die Maschine ein Nenndrehmoment von bis zu 700 Nm entwickelt und beim Blockieren der Bohrkrone das Drehmoment auf über 1000 Nm ansteigen kann.
Mariette van Heteren
Netherlands
Nominaal koppel of Nominaal draaimoment
Explanation:
Technisch woordenboek

--------------------------------------------------
Note added at 18 min (2008-03-13 17:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

27.300 hits op Google voor "Nominaal koppel"
Selected response from:

Marijn de Kroon
Netherlands
Grading comment
Dank allemaal!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Nominaal koppel of Nominaal draaimoment
Marijn de Kroon
3nominaal draaimoment
leo van bragt


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nominaal draaimoment


Explanation:
meer dan 670 hits op Google...

leo van bragt
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 42

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Nominaal koppel of Nominaal draaimoment


Explanation:
Technisch woordenboek

--------------------------------------------------
Note added at 18 min (2008-03-13 17:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

27.300 hits op Google voor "Nominaal koppel"

Marijn de Kroon
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 199
Grading comment
Dank allemaal!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leo van bragt: ik denk dat we gelijk hebben, Marijn ;-)
1 min

agree  Susanne Bittner: Dat weet ik eigenlijk wel zeker! Koppel lees je wel vaker.
1 min

agree  Marian Pyritz
32 mins

agree  Henk Peelen
1 hr

agree  Erik Boers
2 hrs

agree  Leo te Braake | dutCHem
5 hrs

agree  Jan Willem van Dormolen
15 hrs