KudoZ home » German to Dutch » Military / Defense

Führungskräften

Dutch translation: werkkrachten/beroepssoldaten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Führungskräften
Dutch translation:werkkrachten/beroepssoldaten

21:01 May 23, 2002
German to Dutch translations [Non-PRO]
Military / Defense / military
German term or phrase: Führungskräften
Die Bundeswehr, die auf flexible Soldaten angewiesen ist, erleichtert ihren Führungkräften mit einem Servicepaket das Wandern zum nächsten Stützpunkt.
karen
werkkrachten
Explanation:
Het kan ook over de leidinggevenden gaan, daar zijn meer gegevens voor nodig. Het gaat echter hoogstwaarschijnlijk over *alle* werkkrachten.
Selected response from:

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4het kader
Henk Peelen
4werkkrachten
Bart B. Van Bockstaele


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
werkkrachten


Explanation:
Het kan ook over de leidinggevenden gaan, daar zijn meer gegevens voor nodig. Het gaat echter hoogstwaarschijnlijk over *alle* werkkrachten.


Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
het kader


Explanation:
volgens mij worden hier de beroepssoldaten, met name het kader, bedoeld.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch