KudoZ home » German to Dutch » Other

Tiefentladeschutz

Dutch translation: Bescherming tegen te ver ontladen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Tiefentladeschutz
Dutch translation:Bescherming tegen te ver ontladen
Entered by: Peter Leistra

08:37 Feb 15, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Tiefentladeschutz
Das Gerät besitzt keinen einstelbaren Tiefentladeschutz.
Peter Leistra
bescherming tegen te ver ontladen
Explanation:
of beschermingsfunctie
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1bescherming tegen te ver ontladenHarry Borsje
3bescherming / beveiliging tegen diepontlading
Henk Peelen


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bescherming tegen te ver ontladen


Explanation:
of beschermingsfunctie

Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: accu, batterij
19 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bescherming / beveiliging tegen diepontlading


Explanation:
Internetreferentie:
De diepontlading beveiliging werkt door het loskoppelen van de belasting van de accu bij een spanning van 10,5 Volt.. (mits deze belasting natuurlijk aangesloten is op de regeling)


    Reference: http://www.volkswagenkampeerauto.nl/techniek/zonneenergie-2....
Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 55