KudoZ home » German to Dutch » Other

Herzlichen Glückwunsch !!!

Dutch translation: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, m'n schat!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Herzlichen Glückwunsch !!!
Dutch translation:Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, m'n schat!
Entered by: Evert DELOOF-SYS

17:25 Aug 11, 2002
German to Dutch translations [Non-PRO]
German term or phrase: Herzlichen Glückwunsch !!!
Alles Gute zum Geburtstag mein schatz!
Ich wünsch dir alles glück der welt und in der liebe.Du fehlst mir so wahnsinnig.Aber bald seh ich dich ja wieder!ich liebe dich!
Vanessa Symanzick
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, m'n schat!
Explanation:
Ik wens je alle geluk van de wereld en in de liefde. Ik mis je ontzettend erg (erg veel/enorm,...).
Maar ik zie je spoedig terug! Ik hou van je!

Et voilà :).
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, m'n schat!
Evert DELOOF-SYS
5 +3Van harte gefeliciteerd!Linda Ferwerda
5 +1ProficiatxxxB-TRANSLATIO


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Van harte gefeliciteerd!


Explanation:
of 'Hartelijk gefeliciteerd'.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 151

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lia.Belt: beide zijn goed
0 min
  -> dank je wel

agree  Christine Witmer: einverstanden
14 hrs

agree  Leo te Braake | dutCHem
18 days

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Proficiat


Explanation:
Syn. "van harte gefeliciteerd" oder "hartelijk gefeliciteerd".

xxxB-TRANSLATIO
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem
18 days

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, m'n schat!


Explanation:
Ik wens je alle geluk van de wereld en in de liefde. Ik mis je ontzettend erg (erg veel/enorm,...).
Maar ik zie je spoedig terug! Ik hou van je!

Et voilà :).


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
1 hr

agree  Carla Zwanenberg
13 hrs

agree  Marjon
1 day10 hrs

agree  Chantal Henno: so lieb
5 days

agree  Leo te Braake | dutCHem: Vanessa, graag een spatie na een punt. ik las 'wiederlich', en dat past niet best in 't geheel. wel even gelachen...
18 days