KudoZ home » German to Dutch » Ships, Sailing, Maritime

3 - Wege - Kugelhahn

Dutch translation: driewegkogelafsluiter


14:51 Oct 21, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
German term or phrase: 3 - Wege - Kugelhahn
Schaummittelleitungen / Druckmessleitungen von Tank bis 3 - Wege - Kugelhahn, von Schaummittelpumpe bis Zumischer
Els Peleman
Belgium
Dutch translation:driewegkogelafsluiter
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-10-21 14:59:14 GMT)
--------------------------------------------------

Zie voor Duits: http://www.yatego.com/service-handel-verkauf/p,43ef5b8fa500b...
Voor NL: http://shop.watersportencamperonlineshop.nl/index.php?cPath=...
Selected response from:

Jacob Winsemius
Grading comment
Ik vond deze wel passen in de context die ik had... al is het ook hier weer met de gepaste gele markering...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
43-weg-kogelkraan
vic voskuil
3driewegkogelafsluiterJacob Winsemius


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
3-weg-kogelkraan


Explanation:
La Google doet het werk ;)

vic voskuil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 17

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Leo te Braake | dutCHem: In de procestechniek zou jij gelijk hebben. Een kraan is daar een doorlaat die je in of uit de stroom kunt draaien. Een klep(afsluiter) heeft een klep die meer of minder ver van een zitting verwijderd wordt. Op een schip hoeft dat niet relevant te zijn.
2 hrs
  -> als ze een hahn willen, kunnen ze iets krijgen dat rijmt :) (en ik zou ook niet weten wat het maritieme alternatief zou moeten zijn)

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
3-Wege-Kugelhahn
driewegkogelafsluiter


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-10-21 14:59:14 GMT)
--------------------------------------------------

Zie voor Duits: http://www.yatego.com/service-handel-verkauf/p,43ef5b8fa500b...
Voor NL: http://shop.watersportencamperonlineshop.nl/index.php?cPath=...

Jacob Winsemius
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 26
Grading comment
Ik vond deze wel passen in de context die ik had... al is het ook hier weer met de gepaste gele markering...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Leo te Braake | dutCHem: Functioneel kun je ook een kraan een afsluiter noemen...
2 hrs