KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Flächenmasse

Dutch translation: oppervlaktemassa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flächenmasse
Dutch translation:oppervlaktemassa
Entered by: Karel Theys

14:30 Mar 7, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Flächenmasse
Flächenmasse = 5 kg/m²
(Massa per oppervlakte-eenheid)
Dus niet Flächenmaβe
Karel Theys
oppervlaktemassa
Explanation:
vb.:

"SAMENSTELLING & EIGENSCHAPPEN VAN DE INLAGEN (GEMIDDELDE WAARDEN)

oppervlaktemassa van de polyester inlage > 150 - 210g/m² > 210 - 290 g/M²
oppervlaktemassa van de glasvlies inlage > 60 g/m² > 60 g/M²"

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Hartelijk bedankt. De bijgevoegde URL kan voor de rest van de vertaling nog bijzonder nuttig blijken.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1oppervlaktemassaSerge L
4massa per oppervlakte-eenheid (van een ruimte)
Evert DELOOF-SYS


Discussion entries: 2





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oppervlaktemassa


Explanation:
vb.:

"SAMENSTELLING & EIGENSCHAPPEN VAN DE INLAGEN (GEMIDDELDE WAARDEN)

oppervlaktemassa van de polyester inlage > 150 - 210g/m² > 210 - 290 g/M²
oppervlaktemassa van de glasvlies inlage > 60 g/m² > 60 g/M²"

Succes,

Serge L.


    Reference: http://alleplattedaken.com/MaterialenVakman.htm
Serge L
PRO pts in pair: 265
Grading comment
Hartelijk bedankt. De bijgevoegde URL kan voor de rest van de vertaling nog bijzonder nuttig blijken.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evert DELOOF-SYS: precies
18 mins
  -> bedankt Evert!

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
massa per oppervlakte-eenheid (van een ruimte)


Explanation:
Fläche = inderdaad 'oppervlakte van een ruimte' (vakwoordenboek 'Bouw') en dus zit je volgens mij heel goed met je vertaling.

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198