KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

systemunterstützt

Dutch translation: systeemondersteund


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:systemunterstützt
Dutch translation:systeemondersteund
Entered by: Karel Theys

08:39 Mar 20, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: systemunterstützt
systemunterstützte Auswertung von Fahrzeugdateninformationen
Karel Theys
systeemondersteund(e)
Explanation:
"een systeemondersteunde analyse / evaluatie" zou ik ervan maken.

vb.: "SYSCO System Supported Co-ordination [systeemondersteunde coördinatie]"

of eventueel: "een analyse / evaluatie die door het/een computersysteem/informaticasysteem wordt ondersteund"

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Ik dacht dat het een germanisme was - vandaar mijn vraag - en ook Google leverde niets op. Maar als zelfs Europa het gebruikt... Hartelijk bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4met behulp van een (het) systeemEls Peleman
4systeemondersteund(e)Serge L


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
systeemondersteund(e)


Explanation:
"een systeemondersteunde analyse / evaluatie" zou ik ervan maken.

vb.: "SYSCO System Supported Co-ordination [systeemondersteunde coördinatie]"

of eventueel: "een analyse / evaluatie die door het/een computersysteem/informaticasysteem wordt ondersteund"

Succes,

Serge L.



    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/nl/lif/dat/2000/nl_300R2082.htm...
Serge L
PRO pts in pair: 265
Grading comment
Ik dacht dat het een germanisme was - vandaar mijn vraag - en ook Google leverde niets op. Maar als zelfs Europa het gebruikt... Hartelijk bedankt.

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
met behulp van een (het) systeem


Explanation:
Ik zie niet meteen een andere oplossing.

PeleP

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 31