KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

flachbandkabel

Dutch translation: vlakbandkabel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:flachbandkabel
Dutch translation:vlakbandkabel
Entered by: Evert DELOOF-SYS

10:41 Aug 8, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: flachbandkabel
wederom de term aub
Martijn Naarding
Spain
vlakbandkabel
Explanation:
Ref.:
... De KL9060 wordt met een éénvoudige vlakbandkabel op een Powerklem aangesloten.
Max. 10 Powerklemmen kunnen met een KL9060 worden aangedreven. ...

www.multiprox.be/Catalog/german/busterm/system3.htm
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2lintkabelKarel Theys
5 +2vlakbandkabel
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vlakbandkabel


Explanation:
Ref.:
... De KL9060 wordt met een éénvoudige vlakbandkabel op een Powerklem aangesloten.
Max. 10 Powerklemmen kunnen met een KL9060 worden aangedreven. ...

www.multiprox.be/Catalog/german/busterm/system3.htm

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lia.Belt: of gewoon alleen 'bandkabel'
5 hrs

agree  Els Peleman: klopt, in het engels ook "flat wire" => ik werk bij Sony op de helpdesk voor parts.
7 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
lintkabel


Explanation:
Dit zijn waarschijnlijk die brede kabels die je in je computer als kabel-tagliatelle aantreft


    Kluwer's Groot Polytechnisch Woordenboek
    (alweer)
Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
19 hrs

agree  solos: gebruikelijker dan band of vlakband
22 hrs