KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

minkontakt

Dutch translation: negatieve aansluiting, min-aansluiting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Minkontakt
Dutch translation:negatieve aansluiting, min-aansluiting
Entered by: Karel Theys

10:42 Aug 8, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: minkontakt
helaas geen contekst
Martijn Naarding
Spain
negatieve aansluiting, min-aansluiting
Explanation:
tegenover positief

(ik neem aan dat het een substantief is, ondanks de kleine letter)
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1negatieve aansluiting, min-aansluitingKarel Theys
4verbreekcontactLia.Belt


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
negatieve aansluiting, min-aansluiting


Explanation:
tegenover positief

(ik neem aan dat het een substantief is, ondanks de kleine letter)

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
7 hrs

3 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
verbreekcontact


Explanation:
Ik ken eigenlijk alleen maak- en verbreekcontacten. Bij een maakcontact vindt er een actie plaats als het contact gesloten is, bij een verbreekcontact juist als het contact open is. Ben niet zeker of dat hier bedoeld wordt.

Lia.Belt
Netherlands
PRO pts in pair: 6