KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

menüablauf

Dutch translation: programmaloop


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:menüablauf
Dutch translation:programmaloop
Entered by: Henk Peelen

10:43 Aug 8, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: menüablauf
Ik kan denk ik gewoon menu zeggen of is er iets anders zoals menuverloop?
Martijn Naarding
Spain
programmaloop
Explanation:
men bedoelt hier niet zozeer het keuze-aspect wat je bij een menu hebt, maar het vaste-volgorde-aspect (denk bijvoorbeeld ook aan een menukaart in een restaurant: voorgerecht-hoofdgerecht-nagerecht) waarbij deze volgorde wordt afgewerkt. In de IT is dat dus een programma
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1menu/menuselectie...
Evert DELOOF-SYS
4programmaloop
Henk Peelen


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
menu/menuselectie...


Explanation:
lijkt me zondermeer OK

HTH


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
7 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
programmaloop


Explanation:
men bedoelt hier niet zozeer het keuze-aspect wat je bij een menu hebt, maar het vaste-volgorde-aspect (denk bijvoorbeeld ook aan een menukaart in een restaurant: voorgerecht-hoofdgerecht-nagerecht) waarbij deze volgorde wordt afgewerkt. In de IT is dat dus een programma

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 2459