KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Umwuchten

Dutch translation: (uit)balanceren


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umwuchten
Dutch translation:(uit)balanceren
Entered by: Henk Peelen

11:11 Nov 8, 2003
German to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Umwuchten
Schwingmaschine
H. Peters
(uit)balanceren
Explanation:
Autowoordenboek:
wuchten = (uit)balanceren

Umwuchten zou min of meer ombalanceren zijn. Men bedoelt dat er gewicht moet worden OMgezet, dat het zwaartepunt moet worden verlegd. Kortom: (uit)blanceren
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Unwucht = OnbalansJ. Debrabandere
3(uit)balanceren
Henk Peelen


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Unwucht = Onbalans


Explanation:
Weinig uitleg, Unwucht is onbalans in het Nederlands

J. Debrabandere
PRO pts in pair: 16

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(uit)balanceren


Explanation:
Autowoordenboek:
wuchten = (uit)balanceren

Umwuchten zou min of meer ombalanceren zijn. Men bedoelt dat er gewicht moet worden OMgezet, dat het zwaartepunt moet worden verlegd. Kortom: (uit)blanceren

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 2459