KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Gleichspannungsluefter

Dutch translation: gelijkspanningsventilator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gleichspannungsluefter
Dutch translation:gelijkspanningsventilator
Entered by: Tony Vandenborn

13:18 Nov 12, 2003
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / koelvitrines,ventilatie,techniek,apparatuur
German term or phrase: Gleichspannungsluefter
Koelvitrines

gelijkspanningsventilators?
Christine Witmer
Netherlands
gelijkspanningsventilator
Explanation:
Een ventilator, die loopt op gelijkspanning.
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1gelijkspanningsventilatorTony Vandenborn
2 +2gelijkspanningsventilator(s)
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gelijkspanningsventilator


Explanation:
Een ventilator, die loopt op gelijkspanning.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
gelijkspanningsventilator(s)


Explanation:
ja, ik zou niet weten waarom niet.
Echter ik zou ook niet zo goed weten waarom je in een koelvitrine met gelijkspanning werkt. En vaak volgt de enige juiste vertaling uit een exact begrip van wat er staat en waarom.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 531

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
58 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
19 hrs