KudoZ home » German to Dutch » Textiles / Clothing / Fashion

Contour-BH

Dutch translation: Contour-beha


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Contour-BH
Dutch translation:Contour-beha
Entered by: Adela Van Gils

19:39 Feb 18, 2005
German to Dutch translations [Non-PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Contour-BH
Wie o wie weet hoe wij zoiets noemen. De heren misschien?
Adela Van Gils
Netherlands
contour-BH
Explanation:
Gewoon laten staan zoals het er staat zou ik zeggen.
Dan heb je nog: BH met balei(ij)nen.........een push-up zullen ze wel niet bedoelen want die term is ook daar gebruikelijk.
Succes CP
Selected response from:

papez
Netherlands
Grading comment
Ik hou het inderdaad op Contour-beha, omdat dit ook in het Duits een leenwoord is (Contour). Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1voorgevormde bh
shineda
3Steun-BH
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
3contour-BHpapez


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contour-BH


Explanation:
Gewoon laten staan zoals het er staat zou ik zeggen.
Dan heb je nog: BH met balei(ij)nen.........een push-up zullen ze wel niet bedoelen want die term is ook daar gebruikelijk.
Succes CP


papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Ik hou het inderdaad op Contour-beha, omdat dit ook in het Duits een leenwoord is (Contour). Bedankt.

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Steun-BH


Explanation:
Mijn zusje werkt in een lingeriewinkel en die moest hier aan denken. Als je naar de link kijkt lijkt het daar inderdaad op. Ik heb heel veel hits op Google gevonden.


    Reference: http://www.korsett-stuebchen.de/angebote/schnaeppchen/schnae...
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Bedankt.
The asker has declined this answer
Comment: Bedankt.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
voorgevormde bh


Explanation:
neem eens een kijkje op deze link.
http://www.bodywinkel.nl/lingerie.algemeen/beha/
ze zijn er in alle soorten en maten, maar welke precies de goeie is..


shineda
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Pyritz
11 hrs
  -> nochmals danke