KudoZ home » German to Greek » Anthropology

prä-zivilisiert

Greek translation: προ (του) πολιτισμού


15:43 Sep 5, 2008
German to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Anthropology
German term or phrase: prä-zivilisiert
“Es gibt einen Teil im Gehirn, den prä-zivilisierten Teil des Gehirns, den uns wahrscheinlich die Echsen vererbt haben, wo der Rhythmus alles ist. Die erste Kommunikation geschah durch den Rhythmus, bevor es Wörter gab.”
xxxgrigorios
Greece
Greek translation:προ (του) πολιτισμού
Explanation:
"προ-πολιτισμένος" μπορεί να σημαίνει: διανύων φάση προετοιμασίας προτού να (εκ)πολιτισθεί τελείως.

Εδώ όμως η σημασία είναι: μη εισέτι μυηθείς στον Πολιτισμό

... σε περιπτώσεων πολεμικών συρράξεων ακόμη και τώρα στην Ευρώπη, ας θυμηθούμε το παράδειγμα της Γιουγκοσλαβίας- σα να είμαστε στην προ πολιτισμού περίοδο. ...
chldimos.blogspot.com/2007/04/blog-post_17.html

... των παικτών–παιγνίων, τα βλέμματα– είναι «ατόφια», «γνήσια», αφού βρίσκονται στην προ πολιτισμού εποχή τους, άμεσα, αλογόκριτα, βίαια, «πραγματικά». ...
www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_12/09/2003_7...

ΩΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑ:

Πως το προδικάζεις αυτό; Παλιότερα οι άνθρωποι (προ πολιτισμού να το πω; ), έβλεπαν το φεγγάρι και το θεοποιούσανε, όπως και τους κεραυνούς , ή όποιο άλλο ...
www.inout.gr/showthread.php?t=16009&page=9

Προ πολιτισμού τα ένστικτα καθόριζαν τον αρχηγό της φυλής ως τον δυνατότερο, καλύτερο κυνηγό και συνεπώς γαμίκουλα. Τώρα το αλλοιωμένο από την αστική σαβάνα ...
tilltheblog.blogspot.com/2006/07/blog-post_13.html
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4προ (του) πολιτισμούAndras Mohay
3προπολιτισμένος
Katerina Athanasaki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
προπολιτισμένος


Explanation:
Δεν γνωρίζω καθόλου αν είναι δόκιμο στη συγκεκριμένη περίπτωση...

Ο πόλεμος αυτός έχει έκδηλα πολιτισμικά συμφραζόμενα και υπονοούμενα και προκαλεί ή εξάπτει θρησκευτικούς φανατισμούς. Ο Θεός των χριστιανών ενάντια στον Θεό του Ισλάμ. Μας γυρίζει πίσω στην εποχή των θρησκευτικών πολέμων. Γενικά, περιφρονώντας έτσι βάναυσα το διεθνές δίκαιο και την ηθική στις διεθνείς σχέσεις, χωρίς να τις αντικαθιστά με κάτι άλλο, η Αμερική μάς γυρίζει πίσω στην άγρια, φυσική κατάσταση του Χόουμπς, σε μια κατάσταση **προπολιτισμένη**, όπως εύστοχα έγραψε ο Βρετανός πολιτικός φιλόσοφος David Held.
http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/dt=17.04.2003,id...


Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: αυτή είναι κι εμένα η επιλογή προς το παρόν


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eleftheria Dekavalla: Θα το έλεγα "πρωτόγονο"
3 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
προ (του) πολιτισμού


Explanation:
"προ-πολιτισμένος" μπορεί να σημαίνει: διανύων φάση προετοιμασίας προτού να (εκ)πολιτισθεί τελείως.

Εδώ όμως η σημασία είναι: μη εισέτι μυηθείς στον Πολιτισμό

... σε περιπτώσεων πολεμικών συρράξεων ακόμη και τώρα στην Ευρώπη, ας θυμηθούμε το παράδειγμα της Γιουγκοσλαβίας- σα να είμαστε στην προ πολιτισμού περίοδο. ...
chldimos.blogspot.com/2007/04/blog-post_17.html

... των παικτών–παιγνίων, τα βλέμματα– είναι «ατόφια», «γνήσια», αφού βρίσκονται στην προ πολιτισμού εποχή τους, άμεσα, αλογόκριτα, βίαια, «πραγματικά». ...
www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_12/09/2003_7...

ΩΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑ:

Πως το προδικάζεις αυτό; Παλιότερα οι άνθρωποι (προ πολιτισμού να το πω; ), έβλεπαν το φεγγάρι και το θεοποιούσανε, όπως και τους κεραυνούς , ή όποιο άλλο ...
www.inout.gr/showthread.php?t=16009&page=9

Προ πολιτισμού τα ένστικτα καθόριζαν τον αρχηγό της φυλής ως τον δυνατότερο, καλύτερο κυνηγό και συνεπώς γαμίκουλα. Τώρα το αλλοιωμένο από την αστική σαβάνα ...
tilltheblog.blogspot.com/2006/07/blog-post_13.html

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4