KudoZ home » German to Greek » Art/Literary

Der hochwohlgeborene

Greek translation: ευγενής,αριστοκρατικός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:hochwohlgeborene
Greek translation:ευγενής,αριστοκρατικός
Entered by: elzosim

13:45 Nov 10, 2003
German to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary
German term or phrase: Der hochwohlgeborene
Ðñüêåéôáé ãéá äéÜëïãï (ìåôÜöñáóç áðü ÁããëéêÜ óå åëëçíéêÜ) êáé åßíáé ç ìüíç ãåñìáíéêÞ ëÝîç.
Åõ÷áñéóôþ ðïëý!
Dionysia
Greece
ευγενής
Explanation:
ή αριστοκρατικός, αριστοκρατικός στην καταγωγή
Είναι το αντίστοιχο high borh ή καλύτερα high well born

HTH!
Selected response from:

elzosim
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ευγενής
elzosim
5o ευγενέστατος
Tina8


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ευγενής


Explanation:
ή αριστοκρατικός, αριστοκρατικός στην καταγωγή
Είναι το αντίστοιχο high borh ή καλύτερα high well born

HTH!

elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 156
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
6 hrs
  -> :)

agree  xxxx-Translator
6 hrs
  -> :)

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
o ευγενέστατος


Explanation:
στα Γερμανικα χρησιμοποιείται είτε σαν υπερβολικά ευγενική προσφώνηση (π.χ. από χωριάτη που θέλει να καλοπιάσει τον άρχοντα...) είτε ειρωνικα....

Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 915