KudoZ home » German to Greek » Automotive / Cars & Trucks

Kühlaggregat

Greek translation: ψυκτική μονάδα , εγκατάσταση ψύξης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kuehlaggregat
Greek translation:ψυκτική μονάδα , εγκατάσταση ψύξης
Entered by: Maria Ferstl

17:07 Mar 7, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Truck-Mobile
German term or phrase: Kühlaggregat
Ôï ßäéï.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
ψυκτική μονάδα , εγκατάσταση ψύξης
Explanation:
δες και τον ορισμό σε ένα από τα λήμματα

Kühlaggregat für Fahrzeugaufbauten

Reference AbEG C 124/1998,S.14


Definition μηχάνημα που ρυθμίζει-με οποιαδήποτε μέθοδο-τη θερμοκρασία εντός του αμαξώματος του φορτηγού στο οποίο είναι εγκατεστημένο.Είναι εφοδιασμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ηλεκτρικό(ηλεκτροδοτούμενο από συσσωρευτή,γεννήτρια ή από το δίκτυο).Ο κινητήρας μπορεί να αποτελεί ενιαίο σύνολο με το μηχάνημα,ή ανεξάρτητο μέρος τοποθετημένο στο αμάξωμα του φορτηγού ή πρόκειται για τον κινητήρα προώθησης του φορτηγού

Reference EEEK C 124/1998,σ.14
(1)
TERM εγκατάσταση ψύξης επί φορτηγού

Reference EEEK C 124/1998,σ.14



--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-07 22:22:53 (GMT)
--------------------------------------------------

από το Eurodic
Selected response from:

Maria Ferstl
Malta
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ψυκτική μονάδα , εγκατάσταση ψύξης
Maria Ferstl
4συγκρότημα ψύξης
Robert Tucker


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ψυκτική μονάδα , εγκατάσταση ψύξης


Explanation:
δες και τον ορισμό σε ένα από τα λήμματα

Kühlaggregat für Fahrzeugaufbauten

Reference AbEG C 124/1998,S.14


Definition μηχάνημα που ρυθμίζει-με οποιαδήποτε μέθοδο-τη θερμοκρασία εντός του αμαξώματος του φορτηγού στο οποίο είναι εγκατεστημένο.Είναι εφοδιασμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ηλεκτρικό(ηλεκτροδοτούμενο από συσσωρευτή,γεννήτρια ή από το δίκτυο).Ο κινητήρας μπορεί να αποτελεί ενιαίο σύνολο με το μηχάνημα,ή ανεξάρτητο μέρος τοποθετημένο στο αμάξωμα του φορτηγού ή πρόκειται για τον κινητήρα προώθησης του φορτηγού

Reference EEEK C 124/1998,σ.14
(1)
TERM εγκατάσταση ψύξης επί φορτηγού

Reference EEEK C 124/1998,σ.14



--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-07 22:22:53 (GMT)
--------------------------------------------------

από το Eurodic

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 52
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouela Charalampaki
34 mins

agree  Tina8
1 day11 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συγκρότημα ψύξης


Explanation:
Eurodic for 'cooling unit'

Robert Tucker
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20