KudoZ home » German to Greek » Construction / Civil Engineering

Schraubenverbindung

Greek translation: βιδωτή σύνδεση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schraubenverbindung
Greek translation:βιδωτή σύνδεση
Entered by: Franz Holzer

11:38 Jun 30, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Schraubenverbindung
åäþ;
marina2002
βιδωτή σύνδεση
Explanation:
Eurodict

(1) TERM Schraubenverbindung
Reference Lex.ferrov.

(1) TERM βιδωτή σύνδεση
Reference Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.
(2) TERM βιδωτή συναρμολόγηση
Reference Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.
Selected response from:

Franz Holzer
Grading comment
πολύ σωστό και της Μαρίας αλλά τελικά χρησιμοποίησα τη δική σου πρόταση. Ευχαριστώ πάντως όλους :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1κοχλιωτή σύνδεση
Maria Ferstl
4βιδωτή σύνδεση
Franz Holzer


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
κοχλιωτή σύνδεση


Explanation:
πολλά google-hits
αν είναι αυτό δηλαδή

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli: Íïìßæù, ðÜíôùò, üôé êáé ç âéäùôÞ óýíäåóç ôáéñéÜæåé...
5 hrs
  -> Åõ÷áñéóôþ

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
βιδωτή σύνδεση


Explanation:
Eurodict

(1) TERM Schraubenverbindung
Reference Lex.ferrov.

(1) TERM βιδωτή σύνδεση
Reference Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.
(2) TERM βιδωτή συναρμολόγηση
Reference Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.

Franz Holzer
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
πολύ σωστό και της Μαρίας αλλά τελικά χρησιμοποίησα τη δική σου πρόταση. Ευχαριστώ πάντως όλους :-)